2017. november 29., szerda

Ez már több, mint Black Friday!

Ha múlt héten őrület volt, akkor most mit szólsz? Nem kívánok százalékháborúkba bocsátkozni, csak annyit mondok: ennél többet már nem kívánhatsz... Hidd el jól gondolod: három számjegyű a kedvezményed, ha akarod... Nem ámítás!!! Két népszerű termékre érvényes e kegyes ajánlat.

Nincs apró betű, csak egy feltétel. Amennyiben fürdőlepedőt vagy egy Happy parfümöt rendelsz, a másodikat ajándékba kapod. Hát én magam is majdnem elsiklottam mellette, azóta már csomagolják ... Nem vagyok szórakozott, csupán a fejem kapkodom a kedvezmény hegyek kapcsán.

Kukkants bele, hogy átéld miről beszéltem:


Mondhatod: december 21-ig van még idő, ám én nem akartam a véletlenre bízni. Véletlenül kifogy a készlet, nem érkezik meg időben a fa alá stb. Nem hiányoznak az ünnepek előtti plusz izgalmak.

Ha mindez nem elég és más az elképzelésed Mikulásig kedvedre válogathatsz az alábbi TOP termékekből is:




Jaj egy dolgot majd elfelejtettem: lehet, hogy nincs még vásárlói fiókod?

Hozd létre itt ingyenesen és már indulhat is a karácsonyi ajándék kincsvadászat!


Ha bármiben megakadsz vagy kérdésed van, keress bátran, percek alatt megoldjuk!


Nincsenek megjegyzések:

Noni, aloe, ganoderma és a többiek ....

 Ki ne hallott volna ezen összetevőkről és csodálatos hatásaikról. Sokszor cégek alakulnak egy-egy különleges hatású összetevőre és e köré f...