2016. december 16., péntek

EZ SZÁMODRA IS ELÉRHETŐ, MEGÉRDEMLED!


Egy családbarát cég termékei nyűgöznek le augusztus óta, pedig a cég már elmúlt 10 éves, 5 éve jelen van Magyarországon is. Nincs a figyelem középpontjában, pedig az árai és termékei minősége miatt bőven lehetne, nem aggat magára szuperlatívusz jelzőket, pedig okkal tehetné, talán ezért találtam rájuk én is nehezebben.

A több száz terméke naponta bizonyít, az árakat látva hihetetlen, hogy bio, öko, kosher és vegan minőségben. A megrendelés utáni harmadik napon valamennyi rendelésem pontosan, precízen megérkezett.  Legutóbb a 46 ezer Ft-os rendelési értékű termékért  alig több, mint 16 ezer Ft-ot fizettem és az ajándékokról, folyamatos akciókról még nem is beszéltem. Az ígéreteit máig betartja. Mi kell ennél több? Valahogy mégis sokan elsiklanak e gondolatok felett, talán reklámszövegnek vélik, mézesmadzagnak. A méz bizony megvan, de madzagmentesen! Ezt már 4 hónapja tapasztalom.

Jelenleg 3 akciós időszak csúszott egybe vásárlóink nagy-nagy örömére, hisz kb. 100 termékből válogathatnak igen méltányos kedvezménnyel. Van olyan, aminél ez eléri a 95 %-ot. Jól olvastad!!!

Tájékozódj itt a részletekről, ha feliratkozol megtapasztalhatod azt, amiről beszéltem: http://vitamintenger.mylifecare.hu/ Keress bátran a kérdéseiddel! Akár e-mailben is. vitamintenger@gmail.com 




Nincsenek megjegyzések:

Noni, aloe, ganoderma és a többiek ....

 Ki ne hallott volna ezen összetevőkről és csodálatos hatásaikról. Sokszor cégek alakulnak egy-egy különleges hatású összetevőre és e köré f...