2017. január 5., csütörtök

Új év, új remények ?!

Bevallom őszintén nekem a tavalyi fordulatszám is tökéletes és nem azért, mert bármibe bele kényelmesedtem volna, sőt! A csoportunk létszáma és a teljesítménye is hónapról-hónapra megduplázódik, pontosabban többszöröződik. A cég is kényeztet a folyamatos akcióival - jelenleg is van kettő - vásárlásra csábít, hisz ki ne szeretné ellátni a családját, a háztartását még kedvezőbb feltételekkel. 😉 Természetesen nem a fogyasztásunk halmozása a cél, de ki ellensége a pénztárcájának, ha a meghirdetett akcióban, például egy hajlakkot (amitől nem viszket a fejbőr) egyharmad áron kaphatjuk meg 8 napon belül, és egyébként is előbb-utóbb kell. Na nem nekem, a kamasz lányomnak. 

Te is kukkants bele, hidd el megéri! A legújabb kedvezményekről itt tájékozódhatsz. 

Számomra az új év kezdés tehát nem egy új kezdet, hanem egy sikeres évzárás folytatása. Nagyon szeretném és teszek is érte, hogy minél több csoporttársam átélhesse azt, ami az utóbbi fél évben velem is megtörtént. Nem kellett óriási változásokat vinnem az életembe, lelkiismeret furdalás nélkül nézhettem a kedvenc sportműsoraimat, nem voltam órákat, napokat távol a családomtól és sok száz kilométert sem kellett megtennem ezért a sikerért. Hogy tanulnom kellett és kell is az online marketingről? Búsásan megérte! Ahogy egy korábbi képemen jeleztem: kortalanul egyszerű, mert olyan tevékenység, amit hobbiként kezelek és csak olyan személyekkel kerülök kapcsolatba, valójában engem keresnek akiket érdekel egy kiváló - szinte a háztartásunk és a mindennapi életünket felölelő - termékkör, amihez méltányos áron juthatnak hozzá. Hogy konkrét legyek, ez a méltányos ár az én esetemben néhány hónap elteltével már tartósan 60% feletti kedvezményt jelent.

Kívánom Neked is kedves Olvasóm, hogy legyen részed hasonló élményekben az új esztendőben, legyen hozzá erőd, kitartásod, de legfőképp egészséged! Bármikor örömmel látlak itt és tájékoztató oldalamon is: http://vitamintenger.mylifecare.hu/ 




Nincsenek megjegyzések:

Noni, aloe, ganoderma és a többiek ....

 Ki ne hallott volna ezen összetevőkről és csodálatos hatásaikról. Sokszor cégek alakulnak egy-egy különleges hatású összetevőre és e köré f...