2017. december 19., kedd

3 a magyar igazság - úgy látszik ekcéma ellen is

A kínok-kínját éltem át éppen 10 éve ilyenkor. Több, mint fél évébe került az ország egyik nagy hírű klinikájának, hogy kiderítsék perubalzsam allergiám van.
Említést tettem erről itt az oldalamon is: 


 Kaptam egy igen hosszú listát, mi az, amit nem ehetek. Voltak érdekes párosítások is, mint fagyi, köménymag, paradicsom vagy citrusos gyümölcsök. Igaz el kellett engednem a májkrémet és a kakaót, a csokit is száműzték a mindennapjaimból. Persze sok minden nélkül lehet élni, de ilyen széles paletta nélkül? Hát betartottam. Egy évig. Muszáj volt, hisz a gyötrelmes emlékek igen frissek voltak. Igaz rá is segítettem. Amellett, hogy diétáztam alávetettem magam egy három hónapos vitamin és ásványi anyag kúrának. Egy természetes alapanyagú termékeket forgalmazó cég kínálatából. Sajnos azóta már nem elérhetőek Európából. Szép lassan rendbe jöttem, s ennek hozományaként megingathatatlanul elköteleződtem a természetes dolgok mellett. Egy fontos és nélkülözhetetlen dolgot nem említettem. A fürdőszobai és konyhai szereimet válogatás nélkül lecseréltem tiltott lista mentesekre. Elképzelhetetlen, hogy alumentes deo nélkül éljek és még sorolhatnám... Hiszem és vallom: mindezek együttesen segítettek abban, hogy a problémát magam mögött hagyjam. Gyógyszer és szteroidos krém nélkül is sikerült. Nem volt könnyű, mondhatnám voltak napok-hetek, hogy pokoli volt, de megérte!

Mindezek fényében nagyon meg tudom érteni a pikkelysömörös, ekcémás vagy más bőrnyavalyában szenvedőket. Akit ez a problémakör elkerült el sem tudja képzelni a mindennapok nyűgét. Nagy örömömre szolgált, amit az elmúlt napokban egy kedves csoport tagunk mesélt. Két vásárlója is felhívta, akiknek ekcémás problémával küzd a gyermekük. Már egy hét elteltével enyhültek panaszaik. Persze rögtön érdekelt mi volt a "bűvös" szer, ami nekik bevált. Mint kiderült három dolgot használtak egyszerre: a hal olaj kapszulát (ami az immunrendszer  igaz barátja), kódja 7550, a probiotikumot (kódja:8042), valamint a hörghurut elleni teát fogyasztották (kód:570). Biztos lehetne mást és többet is, nekik ez vált be. Ez nem azt jelenti, hogy mindenkinek tökéletes választás, mindenesetre e két esetben használt.

A termékkínálatunkban megtalálod:



Sok-sok ember küzd a legkülönfélébb allergiával, ami egy idő után fokozódik, egyre több és több dolog lesz, ami irritálja. Erősítsd az immunrendszered és vedd magad körbe természetes dolgokkal, javadra fog válni!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Noni, aloe, ganoderma és a többiek ....

 Ki ne hallott volna ezen összetevőkről és csodálatos hatásaikról. Sokszor cégek alakulnak egy-egy különleges hatású összetevőre és e köré f...