2016. november 10., csütörtök

RÉVBE ÉRTEM!

Tisztában  vagyok vele, hogy bátor kijelentés, mégsem alaptalan. Több, mint hat év kellett ahhoz, hogy ismét megtaláljam azt az üzleti modellt, amit kompromisszumok nélkül fel tudok vállalni, s ami a jövőm záloga. Természetesen elsőként mindig a termékkört tekintettem át. Egészséges határokon belül kompromisszum kész vagyok, de az évek óta átállt természetes alapanyagú gondolkodásról nem akartam lemondani.  Elegem volt a méregdrága, ugyan bevételként jól kecsegtető ajánlatokból is. Bárki számára elérhető megoldást kerestem. Higgyétek el e kettő együttállása a legritkább! Vagy a minőség van szemmagasságon alul, vagy 5 számjegyű árakba botlottam.
Amennyiben csak az időt és pénzt kímélő fogyasztói szokás érdekel, kérlek csukd be a szemed, most arról is írnék, ami bevételt is hoz a házhoz.
A döntésben óriási súllyal bírt a támogató, páratlan módon díjmentes automata háttér. Valójában ekkor került fel az i-re a pont. A sikerélmény mértéke naponta elér, folyamatosan motivál. Szó sincs értékesítésről, csak tudatosan saját webshopunkban vásárolunk, a havi szükségleteinket. Nem többet, nem erőn felül és olyan áron, amit első hallásra talán el sem hiszel.  A bio, öko, kosher és vegan termékkör a minőséget garantálja, az árakról pedig győződj meg! Partnerként 20 % alapkedvezményt kapsz, s a jó hírem, hogy az akciós árból is…  és ez csak a kezdet.  
Kiszámítható bevételed néhány hónap alatt kényelmes tempóban megvalósíthatod. Ha kevés az időd és pénzed, ideális megoldás, amennyiben plusz bevételi forrást keresel!
Kérd cikksorozatunkat, győződj meg róla ez a Te utad is: http://vitamintenger.mylifecare.hu/






Nincsenek megjegyzések:

Noni, aloe, ganoderma és a többiek ....

 Ki ne hallott volna ezen összetevőkről és csodálatos hatásaikról. Sokszor cégek alakulnak egy-egy különleges hatású összetevőre és e köré f...