2017. szeptember 18., hétfő

Hőhullámok ellen, ami nekem bevált!

Túl az 5. ikszen nálam is elindult az a folyamat, ami igen változó következményeket hordoz a nőknél. A hőhullámok év elején kezdődtek, s naponta 7-8 alkalommal törtek rám a legváratlanabb helyzetekben. A múlt idő mára már teljesen jogos, hisz megtaláltam a számomra kedvező fordulatot hozó megoldást. Először két hónapig A Menopause kapszulát szedtem, majd május végével elkezdtem egy három hónapos Bio Noni nőknek kúrát, már a második naptól véglegesen búcsút intettem a kellemetlen kísérőjelenségnek. Ennek most már 4 hónapja, s azóta sem jött elő, pedig jelenleg szüneteltetem a kúrát... Nyugodtan kérdezz, bár ennyire egyszerű volt nálam!

Képtalálat a következőre: „menopause life care”Képtalálat a következőre: „bio noni nőknek  life care”




Nincsenek megjegyzések:

Noni, aloe, ganoderma és a többiek ....

 Ki ne hallott volna ezen összetevőkről és csodálatos hatásaikról. Sokszor cégek alakulnak egy-egy különleges hatású összetevőre és e köré f...