2010. április 30., péntek

MANDURA láz

Téged még nem ért el ? Csodálom, nálam szinte naponta landolt egy-egy levél. Többször töröltem. Tegnap délután az egyik jókor ért, jó helyen. Beregisztráltam, s magam sem hittem: 6 óra elteltével már 212 fő volt alattam a világ számos országából., 24 óra után már 484 fő, s ez a szám egyre csak nő. Nem késted le, hisz az előregisztráció zajlik, viszont percről-percre emberek tucatját engeded magad elé.
Úgy döntöttem új blogban gyűjtöm össze az ez irányú információimat. Ne habozz, mint én. Ha az első hívó szóra hallgattam volna, már több ezer fővel lennék előrébb.
Tájékozódj a http://vitamintenger-mandura.blogspot.com/ oldalon, ígérem rendszeresen töltöm. Mindenek előtt regisztrálj !

Nincsenek megjegyzések:

Noni, aloe, ganoderma és a többiek ....

 Ki ne hallott volna ezen összetevőkről és csodálatos hatásaikról. Sokszor cégek alakulnak egy-egy különleges hatású összetevőre és e köré f...